Najczęściej zadawane pytania

Przed zakupem zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami, jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na daną kwestię to skontaktuj się z nami, na pewno pomożemy

Są to największe domy aukcyjne, specjalizujące się w licytacjach pojazdów od ubezpieczalni. Zarówno Copart jak i IAAI posiadają oddziały rozlokowane na terenie całych Stanów Zjednoczonych przez co zakup pojazdu z USA jest możliwy z dowolnego regionu.

Nie. Na aukcjach możemy znaleźć również auta bezwypadkowe ale z zarejestrowaną szkodą przez ubezpieczalnię jak np. auta po kradzieżowe lub z uszkodzonymi elementami mechanicznymi

Zakup każdego pojazdu wiąże się z ryzykiem, zarówno takiego który należy importować aż z za oceanu jak i również samochodu który możemy fizycznie na miejscu zobaczyć. Ryzyko minimalizowane jest dzięki obsłudze przez naszą firmę. Wykorzystując nasze doświadczenie i porady, możesz liczyć na udany zakup.

Jeśli decydujesz się na kompleksową obsługę wraz z naprawą, szacujemy wartość napraw danej szkody z podziałem na zakres prac i zakup części. W naszej wycenie bazujemy na doświadczeniu i codziennej pracy z uszkodzonymi pojazdami dzięki czemu jesteśmy w stanie szczegółowo określić możliwe uszkodzenia, a co za tym idzie i koszt napraw. Jeśli decydujesz się na naprawę we własnym zakresie, skontaktuj się z wybranym warsztatem - dobry fachowiec na podstawie zdjęć z aukcji będzie w stanie oszacować wspomniany powyżej zakres.

Czas realizacji jest uzależniony od lokalizacji pojazdu na terenie USA - więcej szczegółów znajdziesz w zakładce "Transport"

Tak. Wybierając współpracę z naszą firmą, wybierasz markę która na rynku funkcjonuje od przeszło 10 lat. Na koncie mamy setki realizacji i mnóstwo zadowolonych klientów. Staramy się aby cały proces był dla Ciebie transparentny. Bezpieczeństwo na każdym etapie importu jest dla nas priorytetem. Więcej o samych opłatach znajdziesz w zakładce "Opłaty"

Wraz z zakupionym samochodem, otrzymujemy dokument własności - title, odpowiednik naszego dowodu rejestracyjnego. Owy dokumenty jest charakterystyczny dla każdego stanu oraz posiada określony status/tytuł. Najczęściej spotykanym Title - jest Salvage Title. Dokument ten w sporej większości pozwala na ponowną rejestrację w Polsce po wcześniejszej naprawie i przejściu badania technicznego. Na aukcjach możemy wyróżnić jednak pewne Title, w przypadku których rejestracja czy też sam import jest niemożliwy lub bardzo problematyczny. Poniżej lista dokumentów które należy unikać
ACQ BILL OF SALE
ACQUISITION BILL OF SALE
ARTIFICERS LIEN TRANSFER
ABND/LIEN NC DLR ONLY DELAY
BILL OF SALE
CLEAN TITLE - NO VIN
CLEAN TITLE W/ UNSATIS LIEN
CERTYFICATE OF DESTRUCTION
CERT OF SALV BRANDED FLOOD
DISMANTLER W/ UNSATISFIED LIEN
EXPORT BILL OF SALE
FOR JUNK
FLOOD TITLE
FIRE DAMAGE
FOR PARTS ONLY
FLOOD SALVAGE VEHICLE TITLE
MV907A WAIV-272.1
MV37 P.O. DISM ONLY
MV907A W/ BRAND WAIVE
MV907A W/ NO PUBLIC VIN
MV907A W/ UNSATISFIED LIEN
MV-51B / STMT OF OWNERSHIP
MV907A W/ MD REASSIGNMENT
MV35 NO TITLE-DISMANTLE/SCRAP
NY-MV-51
NON-REBUILABLE
NON-REPAIRABLE
PARTS ONLY
PARTS ONLY W/NY REASSIGMENT
REBUILDABLE KIT CAR
REBLT SALV W/ UNSATISFIED LIEN
SALVAGE THEFT - NO PUBLIC VIN
SALVAGE TITLE DAMAGE WATER/FLOOD
WATER/FLOOD
WATER DAMAGE

Proces licytacji następuje automatycznie po zatwierdzeniu kwoty do jakiej chcemy licytować dany egzemplarz